BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 10 August 2011

awak2 ! saia ade kawan yang selalu jadi backup saia !

ayuw 
                                                                         

mily
                                                                           

one
                                                                           

iezza

amira

hye reader ..
hari ni tak da mood sanad lah ..
huhu~
sorry...
urm..korunk nak taw takk ? aku sayang sanad diorang nih !diorang ni cool,gile-gile,bangang pon kadang-kadang ada..haha...diorang boleh arr masok kepale dengan aku..kire satu kepale lah ni..time aku gadoh,sedih diorang mesti ade..haha..kawan rapat lah kate kan..setiap ari kalau tak da gossip mesti tak sah ! kire kiteorang nih gossiper lah jugax..bile datang sekolah je mesti ade bunyi eqa2!ayuw2!mily2!one2!iezza2!hahah~ayuw tu len sekolh dengan kiteorng..mily,one,iezza ni tak kenal ayuw tu sape..haha~lepas je masok kelas mesti ade story baru!suke nye aku!hahah~gossip,untok menghilang kan stressed aku..bile aku tak stressed make tak datang lah migrain...haha~

No comments:

Post a Comment