BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 9 August 2011

gadoh .

aLLo reader ,
hari ni aku,ayuw,siti,azyan,fatin nabihah,zuraidah,farah,elya,aqilah,atul and faezah kat sekolah agame simpunk renggam pukol 5.20p.m kiteorang gadoh ngan mas merah selame 25 minutes..haha~aku memang tak suke sorok-sorok..kau nengok r..aku nye dak dah ade bape..die ade tige je..punce nye..kawan nye mas merah tu ade feeling kat cousin aku..aku pon tanye r.."kau ade feeling ke dengan cousin aku?"pastu,dak yang aku tnye uh senyap je..die kate die nak panggil akak die ah,mende ah..ingat aku takot pe..akak die uh pendek je..harap je sore cam jantan..tapi tak bergune langsung..lepas kiteorang tanye dak uh, si kuntom pulak masuk..membebel-bebel..si mas merah nye nak lenting sore pulak dengan aku..geram gile..naseb bek ar ade zuraidah..kalau tak dak uh memank..ayu pe agi..sound die r..suke nye aku!mase cikgu kuntom masuk uh,cikgu kuntom maki-maki..argh!bingit!siot jaa!tadi,mase kiteorang balik..si merah uh kumpol kan dak-dak die..die ingat aku takot?alahai...setakat dak dajah 5..aku terajang je lah..haha~pastu ayu cakap kat merah.."kalau kau gentle jngn cakap cikgu"cause kalau die cakap cikgu die takot..nak cari gado dengan aku and dak-dak ni..sendiri takot dengan aku,berani pulak nak cari pasal dengan aku...btw..thanks kat dak-dak yang ade dengan aku tadi cause backup aku..haha~

2 comments: