BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 7 August 2011

kau perempuan yang paling setan !

      dulu memang saye rapat dengan die..tapi sekarang die lah musuh saye didunia

Hye reader,
Hari ni hari yang sangat menyakitkan aty!argh!shit punye betine..kat sini memang aku taknak sorok-sorok sape betine tu..name nye MAIZATUL AKMA BTE MUSA. perempuan yang sangat-sangat aku geram.dulu, time aku rapat dengan EQAL sebok ajaa nak kacau. tapi hubungan saye dengan EQAL tetap rapat macam dulu..kami tidak akan berpisah..hahah~bodo-bodo je aku ni..sekarang, bile aku baek dengan LEMAN sebok je nak rapat-rapat!mule menggedik!aku dengan MILY dah tak leh tahan lah dengan kau sial!kau tahu tak!ade sampai satu tahap aku nak bunuh kau!ade satu hari tu,aku,MILY,FATIN NABIHAH,DOTTIE,LEMAN and ramai lagi lah pakai baju itam!perempuan si*l tu pon pakai baju itam jugak..mase tu aku dengan MILY tak taw pulak yang budak-budak tu nak pakai baju itam..pastu..CIKGU NORIZAH cakap..itam je semue..pastu si betine ni cakap 'alah..nengok..LEMAN pon itam..haha~'ya ALLAH...hanye tuhan sahaje yang taw betape panas nye telinge aku..pastu..die buat-buat r baek dengan aku..aku wat bodo jaa..die cakap ape semue aku wat bodo..aku memang geram gile dengan die sampai sekarang..tak de lah...kalau nak cakap, tak yah lah nak mentioned name LEMAN je..mentioned r name orang len..ramai pe...urm..korunk nengok r perempuan ni...yang aku kate setan tu..
(jangan ingat saya suke LEMAN pula...saya dengan die hanye sekadar kawan..tapi tak rapat cam saye rapat dengan haiqal(:)

No comments:

Post a Comment